Himpunan Ulama Pondok Nusantara di Taalim Asyairah 28 mei 2014

Himpunan Ulama Pondok Nusantara di Taalim Asyairah 28 mei 2014

Thursday, July 3, 2014

Sumbangan Ramadhan diperlukan untuk Taalim Asyai'rah untuk hidupkan majlis ilmu sepanjang Ramadhan .

TAALIM ASYAI'RAH Ayer Hitam Kedah 
membuka ruang kepada seluruh muslimin muslimat untuk menyumbang di bulan Ramadhan bagi menjayakan majlis Ihya Ramadhan menghidupkan amalam sebulan Ramadhan dengan pengajian dan ibadah . 
Taalim Asyai'rah menganjurkan Daurah pengajian selama sebulan Ramadhan dan berbuka dan bersahur berjemaah dan kami memiliki pelajar miskin (anak angkat Taalim Asyairah ) jika ada yang bermurah hati boleh datang sendiri hulur bantuan makanan , keewangan , baju raya atau salurkan dalam akaun Rasimi Taalim Asyairah ( MAYBANK - TAALIM ASSYAIIRAH - 552095214534 )
Program 
8- 10 pagi : Kitab Tauhid 
11- 12 tnghri : Kitab Tasauf 
3- 4.30 petang : Sirah 
5- 6.30 petang : Tauhid 
Buka puasa dan bersahur cara berjemaah 
Tarawikh imam hafiz dari Thailand 
( Bantuan masyarakat diperlukan untuk hidupkan Ramadhan di pusat pengajian Taalim Asyairah yang baru ditubuhkan dua bulan sahaja ) Ihya Ramadhan . 

..............................................................................................................................
Ibadah siang malam dibulan Ramdhan cara berjemaah di Taalim Asyai'rah Ayer Hitam.
Sausana hidup berjemaah seperti satu keluarga.
Siapa berminat masih terbuka untuk ikuti daurah Ramadhan Taalim Asyairah
* sumbangan masyarakat diperlukan untuk hidup majlis ilmu berbuka dan bersahur berjemaah dan untuk makluman taalim asyairah ada mempunyai dua orang pelajar fakir miskin yang mana ibu bapa mereka tidak mampu menyara mereka . Tuan puan boleh datang terus ke Taalim Asyairah Ayer Hitam Kedah atau Sumbangan boleh disalurkan terus ke akaun MAYBANK : TAALIM ASYAIIRAH 552095214534 .
Moga dengan infak sedekah , zakat derma dan sebagainya Allah akan tambah lagi barakah umur dan rezeki serta keluarga tuan puan

No comments:

Post a Comment